<3 <3 <3 Alimentatia caracteristica grupei de sange B (NOMADUL) <3 <3 <3

<3 <3 <3 Alimentatia grupului de sange B (NOMADUL) <3 <3 <3 .

Alimentele nocive sunt acele alimente pe care sa nu le mai consumati, alimente benefice sunt acele alimente care va fac bine si e indicat sa le consumati cat mai des, iar alimentele neutre sunt acele alimente care le puteti consuma pentru ca nu va fac nici rau dar nici bine
DIETA GRUPULUI DE SANGE B. Alimente permise si alimente nepermise !!!
Grupa de sange B aparține filo-genetic popoarelor nomade vechi de ale Orientul Mijlociu. Natura lor nomada a adus pe acești oameni să se mute continuu, adaptânduse temperaturilor si habitatului divers. Persoanele care fac parte din grupul B, sunt echipate cu caracteristici unice, cu sisteme imunitare evoluate în măsură să reziste schimbări și la atacurile care vizează societățile cele mai dezvoltate, cum ar fi bolile cardiovasculare si cancerul.

Imagine similară


Oamenii din grupa B sunt, de asemenea, singurii care tolereaza lapte si derivate. Dar nu digera anumite tipuri de cereale, în special cele cu gluten.
Dieta de grup B este un echilibru perfect între lumea animala și cea vegetala, dar se vrea redus la minim consumul de cereale cu gluten , cauza majora a bolilor autoimune) și de evitat sau cel puțin redus consumul anumitor alimente dăunătoare ca: pui, rosii, curmal japonez, brânzeturile maturate, unele tipuri de legume și fructe uscate, etc ..
Predispoziție genetică
Oamenii de tip B de sange sunt foarte rezistenti la patologii caracteristice din zilele noastre, cum ar fi cancerul si bolile cardiovasculare, iar daca nu le pot evita, sunt în măsură să le contracareze mai bine decât alte grupe.
Pe de altă parte, sunt deosebit de sensibili la perturbații mai puțin obișnuite, dar în neta crestere, cum ar fi bolile autoimune. Grupa B are tendinta de a contracta, de asemenea, mai ușor și mai frecvent infectii ale tractului urinar si rinichi: de fapt, bacteriile implicate în acest tip de infecție, toate au caracteristici foarte asemănătoare cu antigenul B.
Pierderea in greutate
porumb în dieta de grupa de sange B
Porumbul este printre alimentele care trebuiesc evitate
Persoanele aparținând grupei de sange B sunt intoleranți la glutenul conținut în unele cereale și în special în grâu. Deci alimente cum ar fi pâinea, pastele, bastoane de pâine, biscuiti, pizza sunt o cauza majora a multor boli, nu creșterea în greutate.
Persoanele de tip B tind să câștige în greutate cu anumite alimente, cum ar fi porumb, hrisca, arahide, linte și susan. Aceste alimente au un efect negativ asupra metabolismului, cauzează probleme, cum ar fi oboseala, hipoglicemia (zahărul din sânge) și retenție de apă, mai ales în cazul în care sunt consumate în combinație cu grâu
Spre deosebire de persoanele cu tip 0, cele de tip B nu au nici o barieră fiziologică care se opune pierderii in greutate: tiroida lor functioneaza foarte bine și nu există probleme digestive speciale. Tot ce trebuie este să urmați cu atenție hrănirea lor corecta ..
Pentru pierderea în greutate și metabolism echilibrat sunt recomandate aceste alimente: ficat (nu de porc) ouă, carne macra și legume verzi.
Stres si activitatea fizica
Oamenii de tipul de sange B au tendința de a căuta mereu o stare de echilibru, chiar și cand e vorba de stres, care este, de fapt, o încrucișare între activitatea mentală a grupului A și agresivitatea fizică a grupului 0.
Motivele acestui comportament sunt inserate în materialul genetic moștenit de la strămoșii grupului B, adica necesitatea de a se adapta la o situație de mediu extrem de variat. Primii oameni din grupa de sange B trebuiau să aibă curajul și rezistența necesare pentru a cuceri noi teritorii, dar, de asemenea răbdarea și spiritul de cooperare să se stabilească acolo definitiv.
Astăzi, persoanele de tip B sunt în măsură să reactioneze foarte bine la stres , deoarece sunt obișnuite de secole sa faca față la situații neobișnuite.
Cei care fac parte din grupul B, sunt aproape întotdeauna veseli și plin de viață, independenti, sunt deosebit de sociabili și vorbăreți și știu să acționeze și sa se imbrace cu clasa si stil.
În schimb oamenii din grupa B tind să se deplaseze numai în ritmul lor propriu, fără a se implica în normele impuse de societate, sau de la alții. Pe primul loc există întotdeauna ei înșiși și propria lor bunăstare.
Dieta grupului B
Acum să vedem în detaliu ce alimente sunt bune și rele în dieta grupului B, asa cum sunt consiliate de dot Mozzi . Dieta poate fi, de asemenea, folosita pentru a pierde in greutate, dar este deosebit de utila pentru a obține o stare bună de sănătate și de a elimina cauzele profunde ale multor boli.
CARNE
carne
Alimente benefice: carne de miel, capră, , cerb, iepure, oaie
Alimente neutre: carne de vită, curcan, ficat (nu de porc sau de pui), carne de vită
Alimente nocive: mistret, carne de porc, de gâscă, potârniche, clapon, pui, cocoș, prepelițe și orice carne afumată
FISH
PESTE
Alimente benefice: caviar, cod, merluciu, somon (nu afumat), sardine, macrou, unic și de sturioni
Alimente neutre: crap, plătică, câine de mare, biban, somn, pește-spadă, calmar, ton, chefal, păstrăv
Alimente Nocive: hamsii, anghilă, homar, biban de mare, creveți, crabi, melci de terenuri, stridii, biban, caracatiță, galbenă, somon afumat și scoici
Lapte, produse lactate și ouă
derivate din lapte
Alimente benefice: ouă (4 până la 6 săptămână), brânză felie (capră, oaie și de tip grecesc), brânză de capră, brânză slaba, chefir, lapte de capră degresat, , mozzarella, ricotta macră ,
Alimente neutre: , înghețată, lapte integral de capră, ,
Alimente nocive: toate brânzeturile grase de sezon (de exemplu, gorgonzola) și toate derivatele lor (mascarpone, frisca, etc ..)
Dr. Mozzi recomanda reducerea sau chiar evitarea produselor lactate în cazul tumorilor la uter ovare , san si prostata. Persoanele cu colita ar trebui să reducă drastic consumul de lapte si produse lactate. Laptele de capra este întotdeauna de preferat ccelui de vaca. Lapte și produse lactate nu ar trebui să fie combinate cu carne, pește și legume. Ouăle nu trebuiesc niciodată mâncate prajite in ulei sau unt.
Ulei și unt
ulei
Alimente benefice :ulei de orez, ulei de tărâțe, ulei din semințe de struguri
Alimente neutre: unt, unt de migdale, ulei de cânepă sativa, ulei de măsline extravirgin
Alimente nocive:Uleiul de palmier, unt de arahide, unt de susan, ulei de șofran, ulei de floarea soarelui, ulei de porumb, ulei de semințe de rapiță, ulei de semințe de dovleac, ulei de susan, ulei de soia
Este întotdeauna recomandabil ca uleiurile să se mănânce crude (fara excese), evitând prajelile
Semințe și fructe USCATE
-fructe uscate
Alimente benefice: – nimic
Alimente neutre: castane, migdale, nuci, semințe de cânepă sativa, nuci de Brazilia, nuci pecan
Alimente nocive: caju, alune, alune, nuci de pin, fistic, seminte de floarea soarelui, semințe de mac, semințe de susan, semințe de dovleac
Dr. Mozzi i sugerează să nu se mănânce nuci si castane în timpul verii si nici combinate cu lapte.
SOIA
Alimente benefice :nimic
Alimente neutre: băuturi pe bază de soia, iaurt de soia, tofu (soia caș)
Alimente nocive. nimic
pentru grupul B soia este neutra
Leguminoase
Alimente benefice: fasole albă de Spania, fasole lima
Alimente neutre: fasole proaspata si uscata, fasole roșie, fasole verde, , mazăre , soia galbena și verde
Alimente nocive: Azuki (fasole roșie), năut, fasole ochi ,, fasole neagra , linte
Nu combinati legumele cu branza, fructe și cereale.
Cereale și SIMILARE
Alimente benefice: mei, quinoa, făină și hrisca de orez ,, orez brun și semi-integral , sălbatic, orez rosu, orez negru
Alimente neutre: ovăz, făină și tărâțe de ovăz, orez basmati si orez alb
Alimente Nocive: Amaranto, amidon de porumb, cușcuș, tărâțe și făină de grâu, faina de grau integrala, faina de porumb (mamaliga), făină de orz, orz, grâu, germeni de grâu, hrișcă, grâu dur, porumb, orz orz perlat, grâu dur, secară și făină de secară, tapioca
Este întotdeauna recomandabil să se evite alimentele cu amidon la cina, mai ales inaintand in vârsta. Ele tind să ridice presiunea, colesterolul, glicemia si greutatea. Quinoa este foarte valid, dar nu este recomandat pentru consum copiilor sub doi ani, pentru mamele care alăptează și ar trebui să măncata întotdeauna bine fiarta. Orezul și meiul este mai bine să nu fie consumate, împreună cu vin, lamaie si dovleac. Dr. Mozzi recomanda să se evite toate cerealele cu gluten, cu toate că în teorie unele, cum ar fi ovăz, fac parte din alimente tolerate de către grupul B LEGUME
Alimente benefice: broccoli, morcovi, conopidă, varză de Bruxelles, varză chinezească, , vinete, Păstârnac, cartofi dulci, albi și roși, ardei, patrunjel si varza.
Alimente neutre: sfecla rosie,usturoi, alge marine, sparanghel, varză creață, asmățui, castraveți , varza alba, fasole, ciuperci, fenicul, andive, salata verde, cartofi, ardei rosu, praz, hrean, napi, rucola, ceapă eșalotă, țelină, spanac, papadie, ghimbir, dovlecel.
Alimente nocive : anghinare, masline verzi si negre, rosii, ridichi, sucuri de fructe .Este recomandabil să se evite usturoiul dacă aveți inflamație a sistemului digestiv. Evitați consumul de ciuperci prajite sau pesmet și este mai bine să se evite utilizarea lor în cazul în care aveți probleme cu ficatul. Mananca numai legume. Cartofii pot înlocui foarte bine pâinea și pastele
FRUIT
FRUCTE
Alimente benefice: ananas, banane, afine, prune, struguri.
Alimente neutre: caise, pepene verde, portocaliu, date, smochine, capsuni, kiwi, zmeura, lamaie, mandarina, clementina, mango, mere, pepene galben , mure, pere, piersici, nectarine, grapefruit, coacaze negre si struguri roșii stafide.
Alimente nocive: avocado, cachi, pere , smochine de India, rodie, nucă de cocos,rubarbă
BAUTURI
Alimente benefice: apă naturala, cafea de cicoare, ceai verde.
Alimente neutre: orez și bere din mei, cafea (cu moderatie), cidru, ceai de fenicul, ceai negru (adica ceaiul comun ), ceaiul decofeinizat, vin alb și roșu (cu moderatie).
Alimente nocive: Seltzer sau apa gazoasa, bauturi dietetice, carbogazoase sau cola, bere, cafea de orz, băuturi spirtoase. Vinul este cel mai bine sa se evite seara. Dr. Mozzi recomanda sa utilizați vin în loc de ulei pentru gătit Condimente și similare
condimente
Alimente benefice: curry, piper cayenne, hrean, ghimbir.
Alimente neutre: otet balsamic, oțet de mere, semințe de oțet de vin, usturoi, frunze de dafin, mărar, anason, busuioc, bergamot, capere, cardamom, roșcovă, Asmățui, cuișoare, tarhon, arpagic, fenicul roșii și albe, maghiran, mentă, mentă, miso (soia numai), nucșoară, oregano, boia, piper de Jamaica, piper negru, piper roșu, rozmarin, sare (fără a depăși), salvie, cimbru, muștar, tamari (sos numai soia), tamarind, cimbru, șofran.
Alimente nocive: amidon de porumb, scorțișoară, gelatină, glutamat, ketchup. PLANTE ȘI CEAI
Alimente benefice: mușețel roman, ginseng, radacina de lemn dulce, menta, floarea pasiunii, propolis, măceșe, salvie, ghimbir.
Alimente neutre: coada șoricelului, mușețel, gălbenele, armurariu, Echinacea, eucalipt, hypericum, menta, boabe de soc, păpădie, cimbru, valeriană.
alimente nocive: aloe, bărbi de porumb, traista-ciobanului, fân grecesc, gențiană, Senna, tei, mullein. DULCE
Alimente benefice: ————————–
Alimente neutre: ciocolată cu lapte și ciocolata neagra (fara nuci), miere, sirop de arțar, sfeclă de zahăr și trestie de zahăr.
alimente nocive: aspartam, bomboane, deserturi fără zahăr, îndulcitori sintetici, guma de mestecat, maltodextrină, sirop de agave, sirop de porumb, xilitol.

Articole create 52

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Începe să tastezi termenul de căutare mai sus și apasă Enter pentru a căuta. Apasă ESC pentru a anula.

Înapoi sus